Створюємо ефективні інтерфейси

Ми могли просто залишити тут Lorem Ipsum і його б все одно ніхто не прочитав. Якщо це не так, вітаємо, ви в числі 92%.

Будь-яка взаємодія з інтерфейсом продукту створює досвід.

Юля

Юля

бізнес аналітик

85% користувачів рідше повертаються на сайт після невдалого досвіду. Зокрема 60% з них використовували мобільні телефони.

Написати нам

Поки залізо в роботі, його і іржа не бере.

Постійна робота над розвитком призначеного для користувача інтерфейсу забезпечить зростання залучення користувачів, і, як наслідок - досягнення цілей компанії.

Інтерв'ю
з клієнтом

Під час мозкового штурму з клієнтом з'ясовується суть продукту, що просувається, завдання, які він буде виконувати, цілі та очікування від цього продукту.

  • Цілі проекту
  • Визначення аудиторії
  • Стратегія

Завдяки отриманому фідбек від колл-центру видачі онлайн-позик Miloan.ua нам вдалося виявити актуальні проблемні місця в формах реєстрації користувачів, що дозволило знизити навантаження на співробітників колл-центру і оптимізувати інтерфейс сервісу.

Дослідження та аналітика

Це перший крок до розуміння цілей проекту, його основної цільової аудиторії та необхідного функціоналу.

  • Аналіз цільової аудиторії
  • Створення портрету споживача
  • Customer journey map

На початковому етапі розробки сервісу Botkin.pro було зроблено 11 різних версій посадкової. В результаті чого було видано понад 250 000 таких карт.

Ітерації і тестування

Викочуючи першу ітерацію інтерфейсу, ми вже готуємося до внесення змін за результатами бета-тестування. З кількістю ітерацій зростає якість оптимізації.

  • Тестування
  • Нові ітерації
  • Оптимізація

Щоб виявити і усунути основні проблеми в проходженні процесу реєстрації користувача в проекті The Joy, ми розробили план тесту на 2640 учасників, в якому проставили контрольні точки і організували збір даних у фоновому режимі.

Візуальний дизайн

«Політ Фантазії» дизайнерів зазвичай тримається строго в рамках результатів досліджень і проектних прототипів.

Ми зробили кілька десятків драфтів, перед тим як обрали тематику для Key Visuals і оформлення сайту ВТБ банк, включаючи рисунки, 3D рендери і відео зйомку.

Ігор

ux/ui дизайнер

Дизайн повинен в першу чергу працювати на досягнення цілей компанії, а не просто «бути красивим»

Написати нам

Наші роботи скажуть набагато більше

Деякі наші роботи з більш ніж обширного портфоліо агентства Fresh Design

Написати нам

Досягаємо цілей. Отримуємо нагороди. Ростемо.

Вже 13 років ми розробляємо і впроваджуємо функціональні веб рішення для наших клієнтів - від концепту до запуску і подальшого розвитку.

Давайте поспілкуємося

Женя

Керівник відділу продажів

Привіт! Упевнений, вам теж потрібен розумний і креативний UI / UX для вашого проекту. Готовий відповісти на будь-які питання